Антифриз на моноетиленгликолі: що потрібно знати

Одним з головних агрегатів автомобіля, його серцем, є мотор, гарне самопочуття якого залежить від безвідмовної роботи не тільки системи подачі палива, мастила, але і системи охолодження. А вибрати відповідний антифриз в умовах сучасного ринку не так-то й просто. З огляду на те, що система охолодження – одна з найбільш уразливих складових автомобіля, варто витратити час на вибір надійної охолоджуючої рідини.

КОЛІР АНТИФРИЗУ – НЕ ГОЛОВНЕ

Найбільш розумним критерієм вибору антифризу служить орієнтир на склад, а не на колір. Сьогодні популярністю користуються етиленгліколеві охолоджуючі рідини. Кількість етиленгліколю в охолоджуючих рідинах зазвичай становить 52-64%, при цьому температура замерзання отриманих розчинів варіюється від мінус 32°С до мінус 70°С.
Антифризи на основі водно-гліцеринових розчинів відрізняються від етиленгліколевих по в'язкості і теплофізичними властивостями. Однак, це не означає що ці продукти мають погані експлуатаційні характеристики. Справа в якості основного компонента – гліцерині, який буває абсолютно різним за показниками, залежно від походження. Іноді виробники можуть використовувати недостатньо очищений гліцерин, що призведе до збільшення корозії. Якщо в складі антифризу застосовується високоякісний очищений гліцерин, охолоджуюча рідина буде виконувати головну задачу – попереджувати перегрів двигуна. Гліцерин, також як і етиленгліколь, знижує температуру замерзання і, в ідеалі підвищує температуру кипіння.
Представляємо Вашій увазі лінійку преміальних антифризів і тосолів VAMP, створених на моноетиленгліколі вищого сорту. Перш за все етиленгліколеві антифризи забезпечують хорошу прокачуваність по системі охолодження, оскільки це менш в'язкий продукт. Саме завдяки такій властивості створюється необхідна теплоємність і теплопровідність, що забезпечують необхідний відвід тепла від циліндрів двигуна. Важливу роль відіграє температура замерзання. Суміш МЕГА і води кристалізується при мінусовій температурі близько 40°С. Характерною і корисною особливістю цих речовин є те, що вони не замерзають, а перетворюються в густу желеподібну масу, тим самим оберігаючи блок циліндрів і патрубки системи охолодження від розтріскування і розривів. Антифризи та тосоли бренду VAMP не тільки захищають двигун від перегріву, але і забезпечують надійний захист від корозії металів. Оптимальна температура двигуна – економія витрат палива.
Продукція VAMP створена на основі кропіткої роботи технологів компанії над вдосконаленням рецептури і технологій. Продукція виробляється c використанням пакету ультрасучасних присадок, які забезпечують стабільність, надійний захист і високоефективну роботу двигуна. Охолоджуючі рідини на водно-гліколевій основі містять ще й цілий комплекс різноманітних присадок, що попереджують корозію міді, припою, чавуну, латуні, сталі та алюмінію. Антифризи та тосоли підходять для застосування у всіх типах рідинних систем охолодження сучасних легкових автомобілів, вантажівок і позашляхової техніки. Наша компанія має в своєму розпорядженні лабораторну та виробничу базу для розробки і виробництва низькотемпературних охолоджуючих рідин, що дозволяє оперативно проводити оцінку якості антифризів.

6 ПЕРЕВАГ АНТИФРИЗІВ НА МОНОЕТИЛЕНГЛІКОЛІ

  • Високі теплоємність і теплопровідність.
  • Підвищена температура кипіння, що зменшує випаровування рідини та сприяє стабільному охолодженню двигуна. Це збільшує період роботи двигуна без доливання охолоджуючої рідини.
  • Мала в'язкість, особливо при низьких температурах для того, щоб не ускладнювати циркуляцію і не знижувати тепловіддачу.
  • Захист від корозії та кавітації. Також антифризи і тосоли захищають від руйнування гумові елементи системи охолодження і підтримують їх еластичність.
  • Пролонгований міжсервісний інтервал – до 5 років експлуатації!
  • Стабільність характеристик протягом усього терміну експлуатації.

Такі охолоджуючі рідини відносяться до більш високої цінової категорії, і призначені для нової сучасної техніки. Крім того, в антифризи додається спеціальний барвник та флуорисцентний компонент, а це полегшує роботу слюсарям на станціях техобслуговування. При діагностиці системи охолодження яскрава флуоресцентна добавка допомагає точно визначити місце витоку, особливо в світлі ультрафіолетової лампи.
Охолоджуючі рідини в процесі експлуатації змінюють свої характеристики: знижується резерв лужності, збільшується схильність до піноутворення і здатність викликати корозію металів. Визначити якість охолоджуючої рідини в домашніх умовах неможливо. Тому при покупці нового антифризу краще злити попередній і правильно промити систему.

КІЛЬКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ДЛЯ ПРАВИЛЬНОГО ВИБОРУ

Гліколеві основи (моноетиленгліколь, діетиленгліколь, пропіленгліколь) без наслідків змішуються один з одним. Однак, не бажано змішувати водно-гліколевої суміші з водно-гліцериновими. Також заборонено змішування ОЖ з різними групами присадок.

Сьогодні на ринку присутні дуже багато охолоджуючих рідин, про походження яких практично нічого не відомо. Тому не виключається можливість придбання неякісного продукту, при використанні якого можна «нарватися» на цілий ряд проблем. Щоб якось захистити себе від підробки, спробуйте керуватися хоча б елементарними ознаками: якісна охолоджуюча рідина повинна бути прозора, масляниста на дотик, без запаху. Також існує думка, що колір охолоджуючої рідини впливає на її властивості. Це не правда. Охолоджуюча рідина безбарвна, і забарвлюється тільки для того, щоб її, випадково, не випили. І, наостанок спробуйте, якщо є можливість, опустити лакмусовий папір і виміряти кислотність. Справжня рідина, як правило, має pH в межах 7-9, індикатор стає зеленим. Якщо це підробка, то індикатор змінить колір на рожевий (багато кислоти) або синій (надлишок лугу). А краще за все не купувати охолоджуючу рідину в сумнівних місцях і віддавати перевагу рідинам відомих виробників.

25.08.2020