FAQ
В цьому розділі Ви знайдете відповіді на запитання про охолоджуючі і гальмівні рідини, моторні і трансмісійні оливи, склоомивачі.
Характер і швидкість старіння оливи залежать від рівня форсування двигуна, кількості палива, що потрапило в оливу, якості використовуваного в двигуні палива, умов експлуатації, зношеності деталей, вузлів двигуна і автомобіля та ін. Старіння оливи супроводжується зміною її фізико-хімічних показників.
У сучасних двигунах вважається допустимо нормальним витрата оливи до 0,5 літрів на 1000 км. У старих двигунах рівень споживання оливи набагато більший, причиною цього може бути знос поршневих кілець або ущільнень коленвала.
Рівень охолоджуючої рідини необхідно перевіряти кожні 3-6 місяці. Якщо Ви впевнені, що стався витік, тоді можна долити антифриз, рекомендований в сервісній книжці по експлуатації автомобіля. У разі википання охолоджуючої рідини, доливайте в систему тільки дистильовану воду.
Трансмісійні оливи застосовуються в коробках передач, мостах, в роздавальних коробках, механізмах рульового управління.
Якщо рідини для склоомивача в бачку мало, або вона зовсім відсутня насос включати не слід, ви можете його пошкодити. Якщо ви хочете, щоб пари від рідини не потрапляли в салон, не вмикайте двірники, коли стоїте на світлофорі або в пробці, а також частіше провітрюйте салон автомобіля.
Ніякої різниці немає, «тосол» – той же антифриз, що відноситься до традиційних охолоджуючих рідин. Розрізняють, наприклад, «Тосол 30» і «Тосол 40», перший розроблений для експлуатації при температурах не нижче – -30 °С, другий – не нижче -40 °С
Не можна змішувати антифризи з різним складом, тому що присадки можуть випасти в осад, що призведе до засмічення системи охолодження. Також присадки можуть вступити в реакцію, в результаті чого втратяться їх корисні властивості.
Це може відбуватися з різних причин, наприклад, низький рівень оливи, поломка масляного насоса, відмова датчика тиску оливи і ін. В будь-якому випадку необхідно якомога швидше заглушити двигун, оскільки подальша експлуатація може призвести до серйозної поломки.
В першу чергу, оливу необхідно замінювати, через втрату працездатності пакета присадок. Згодом присадки втрачають свої властивості і перестають виконувати свої функції. Олива починає вспінюватися і може статися задір головної передачі.
При покупці необхідно звернути увагу на чотири найважливіших параметра: склад, температура замерзання (якщо це незамерзайка), упаковка і запах. Склад.
Якісні моторні оливи можуть істотно знизити витрати на паливі. Як це відбувається? Значна частина енергії витрачається на подолання опору тертя взаємодіючих деталей двигунів. Завдяки застосуванню якісних моторних олив в двигуні істотно зменшується опір тертя.
Все більшою популярністю користуються концентрати антифризу. Щоб отримати готові до застосування композиції охолоджуючих рідин, необхідно додавати в концентрати тільки дистильовану воду. Пропорції завжди вказані виробником на упаковці концентрату охолоджуючої рідини.
При кожній зміні оливи, необхідно міняти масляний фільтр, який очищає і збирає все тверді частинки бруду і металу з моторної оливи. Коли фільтр засмічений, пропускної клапан «дозволяє» циркулювати цим частинкам разом з оливою в двигуні, при цьому пошкоджуючи частини двигуна і формуючи осад.
Варто щотижня перевіряти рівень моторної оливи, так рекомендує більшість виробників автомобілів. Як правильно перевірити рівень моторної оливи? 1. Автомобіль повинен бути припаркований на горизонтальній поверхні, після того, як двигун буде заглушений, зачекайте поки олива стече в картер. 2.
Моторну оливу міняють відповідно до сервісної книжки по експлуатації автомобіля. Як правило, через кожні 10-15 тисяч кілометрів пробігу. Однак не все так просто, як здається на перший погляд. Зміна властивості оливи багато в чому залежить від якості дорожнього покриття.